Monday, September 13, 2010

riang ria Raya 2010.

dengar-dengar itu, beduk telah berbunyi..

sebulan puasa, tamatlah hari ini.

lirik diatas merupakan satu-satunya lagu raya feberet aku, nyanyian allahyarhamah Datin Rafeah Buang.

setiap kali raya, itulah lagu yg selalu berkumandang di telinga aku.

so far sambutan hari raya bg aku sama aje macam tahun lepas. since aku menyendiri lg..

tanpa mak ayah. cuma adik bradik jer.. tp mereka dah bekeluarga. cuma aku seorang membawa diri.

rasa sunyi yg amat. seb baik la ada la mereka2 yg sudi ajak aku beraya bersama. terima kasih pada akmal syazwan kerana

memberi tempat utk berteduh dimalam raya dan ketupat. keluarga cikgu Asiah dan Hj Mat Buang memberi makan yg sedap2 dimalam raya.

cik peah dan pakcik rahman juga tidak dilupa. terima kasih semua.

berikut adalah gambar-gambar yg aku captured utk mereka semua…

(p/s akmal, mintak mahap sbb xdpt nak amek gmbo ko..tu la sape suh tdo awal malam raya niat ati nak layan strobe

malam tuh … heheh)

DSC_3374perkara common sblm raya.. “rambut kasi potong ane”..

DSC_3600DSC_3400DSC_3615DSC_3440DSC_3572DSC_3612

DSC_3720DSC_3906DSC_3890DSC_3963DSC_3710

SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN.

1 comment:

  1. aiseh rugi... kalau tak mesti da ada gambo aku dalam blog ni. takpe, next time bleh lagi.

    ReplyDelete